Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Sunday, January 23, 2011

termakan semangat orang

agak2 korang kenal x sape kt atas tu?
tu lah penulis blog nie
buruk kan
tgh mcuba selendang
hehehhe
bukan out of date style
tapi xde kenyakinan nk pakai kt kls
skrg sume org pakai shawl dh
aku rasa rimas ahhh
tapi bila kwn aku bg galakan
aku nk cuba
ok ker x
kt umah aku pakai je shawl
sbb xde org nk kisah
tapi kt sini
sume org pakai pelik2
aku xberani nk lawan
nnti malu sendiri
huhhuhuh
azam baru nk ubah penampilan
nk bersedia utk kerja
dan dh kn belajar make-up simple
kn biasakan muka dgn benda2 pelik kt muka
utk kelihatan setaraf dgn kerjaya
as sale consultant aku kn ler bergaya
dan ada style
baru org ada feeling nk deal
urus niaga pon lancar
sbb aku kan wanita y lawa
hehehhe
poyo jer..
kihkhikhihkhi
k lah
mau g basuh shawl
baru beli
xbasuh lagi
nk cuba dulu
ok ker x
agak2 korang ok ker aku pakai shawl nie g kls??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...