Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Tuesday, January 11, 2011

Give Away cookies raya 2u


Siapa yang nak KASUT????????
Memandangkan blog ni active ketika nak raya sahaja..maka diwaktu2 yg xactive tu, blog ni dok berGA jelah..Dan blog ni gatai nk wat GA buat korg2 semua..biasalah akhir tahun, tukang sponsor dapat BONUS..wakakaka
Jom tengok syarat2 utk mendapatkan kasut...kasut yg bakal pemenang dapat TIDAK sama dgn gambar diatas...

Syarat2:
  1. Menjadi follower blog ini Cookies Raya 2U dan Lily & Auz Homemade Product (tukang sponsor hadiah)
  2. Add blog ni Cookies Raya 2U ke dalam BLOGLIST korg
  3. Letak banner kt atas tu kt SIDEBAR korg, dan linkkan balik ke N3 ni..
  4. TAK perlu buat N3 kt blog korg..tp kpd sesiapa yg rajin nk buat N3 dipersilakan krn ada hadiah bagi N3 yg paling KREATIF
  5. Sila tinggalkan jejak ke'JOIN'an korg kt comment N3 ini sahaja. Kpd korg2 yg rajin buat N3, sila tgglkan link korg sekali ye..
  6. GA ini akan tamat pada 31 Januari 2011 atau bila penyertaan mencecah 150org 
  7. Sesiapa shj blh join, tetapi hadiah akan dihantar berdasarkan alamat di Malaysia shj
Sekian sahaja syarat GA ni..... 
 
tiba2 kasut koyak plak
so sesuai lah join GA nie kan
hehehhe..

3 comments:

Anonymous said...

hai pan,

thnx sudi join GA..almost complete..

sy xdpt cari blog cookies kt bloglist pan..dan xdpt trace pan sbg follower http://lilyauzhomemadechocolate.blogspot.com

klu ada inform ye..sbb mata dah perpinar dok terjah blog contestant..

tq :)

Lovely Homemade Products said...

hai pan..okey pasal follower tu xpe, pan guna id ape ye?sy suggestkn pan ubah profile setting kpd "show blog i followed" supaya org blh tgk pan dah follow blog mana..nxt time klu pan join GA lain, sng diorg nk tgk..satu cadangan je..:)
2) blog cookies tu ada dlm bloglist pan ke?sbb sy cari xjmp...

klu ada inform ye..tq :)

.:padie_eyla:. said...

heyyy! congrates menang! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...