Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Monday, January 10, 2011

GA Suffah Beauty Shop

GA #3 Open now ... Please baca syarat ngan teliti kay ...
1. Mestilah menjadi Follower blog
Suffah Beauty Shop dan litchindebella2u
2. Buat satu post mengenai giveaway ini di blog anda.
3. Letakkan banner bawah ni link kan ngan blog
Suffah Beauty Shop

4. Mempunyai blog
5. Tinggalkan link penyertaan dan email di ruangan komen
6. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 15 Januari 2011 jam 10 malam


Hadiah yang menanti:-


Pertama - Jungong Slimming Patch KSM Paris (bernilai rm70)Kedua - Super Maxx 5+1 ( bernilai rm55)
Ketiga -
My Girl 5000mg Collagen (bernilai rm49)

hadiah xboleh blah lah weh
mesti join nie
utk maklumat semua
nie lah kebaikan nye:
produck hadiah tuh

Enzim - Memperlahankan pengeluaran lemak dan mempercepatkan pembakaran lemak, berupaya menurunkan kadar lemak dalam organ yang menyumbang kepada penyakit-penyakit kronik serta membantu mengurangkan selera makan.

Fiber - Ia melicinkan usus dan memudahkan proses pembuangan najis, mengurangkan lemak dan paras kolesterol, mengurangkan sembelit, mengatasi masalah buasir, dan membantu menurunkan berat bada
n.

Formulasi hebat bg mereka yg low metabolisme .. sesuai utk yang muda dan yg sudah berusia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...