Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Wednesday, January 12, 2011

2nd-giveawayatie-nak-kasi-tudung

kali nie blogger azatiesayang buat 2nd Ga
nie syarat2nya....

1.Tuliskan komen korang dibawah n3 ini SAHAJA!..klu komen di box tidak akan diambil kira(Ingat tue...)
.3.Tiada paksaan tuk membuat n3 ttg GA atie nie di blog korang...jika ada,atie amat menghargainya..makasih!
4.Tarikh TUTUP GA pada 30/1/2011 pada pukul 12 tengahmalam!!
5.Cabutan tuk menentukn pemenang2 akan dilakukan olehANAK LELAKI/ANAK PEREMPUAN atie.Keputusan adalah MUKTAMAD!
6.GA trbuka kpd yang tinggal di MALAYSIA sahaja!
senang aje kan..so ape lagi..meh lah join..

1 comment:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam..makasih join GAk.atie & good luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...