Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Monday, January 3, 2011

Mari Terjah Blog Saya

hari nie ak tbaca segment nie
'mari terjah  blog saya' oleh 

 
kenapa aku beria2 suh korang terjah?
sbb aku nk ramai follower
nk tau le gak perkembangan org lain
org y ak follow byk
tapi xde y nk follow aku
huhhu
sedih nye..
ak tau blog aku xbest 
tapi akan jd best kle ada y baca

skrg nie hanye 11 org je follower aku
tu pon kwn2 kelas
tapi entry ak dh cecah 90 dah
dh lama ak buat blog nie
nie le blog first aku
cuba2 pastu terikat plak
klu seminggu xtulis blog rasa xlengkap
klu time xde internet tu
rasa nk nangis je
huhuhu..

thanks to IR yang sudi buat segmant mcni
so
i hope ramai lah yang sudi2 berkunjung ke blog saya
 
SELAMAT DATANG KE PENGUNJUNG BARU

1 comment:

Izamir Ridzwan said...

maaf.. segement ni dah tutup.. sorry once again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...