Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Thursday, January 20, 2011

nuffnang buat nakal..

pagi2 kasi mood aku jiwa kacau tul
tiba2 iklan nuffnang jd mctu
dh le xde kasi aku ape2 iklan pon
enth mcne lagi harus aku buat
nk marah xtau kt sape
ish..ish..
hantu tul..

3 comments:

fiqkbe said...

ganti je la coding nuffnang tu ngan yg baru.

pan said...

dh ganti y baru dh hari tu..ak remove and add y baru..nie mesti sbb nuffnang xkasi aku iklan pe2..sbb tu iklan tu ada phantom..berhantu le blog aku..huhu

fiqkbe said...

aku rasa diorg ada site maintenance arini. sbb bkk website nuffnang n churp2 pun kuar mnde tu. relax2, xde pape ngn nuffnang ko. ok je =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...