Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Sunday, January 2, 2011

kulit y kering..perlukan pelembab..

skrg musin panas kt jb
kt kelantan hujan mcucah2..
banjir agi..
tahun nie nasib xbaik
umah aku xnaik banjir
huhuhu
dh lama xmain air banjir
best time bdk2 dulu
tahun lepas xsempat balik
xdpt nk main
huhuh..

memandangkan jb tgh panas
kulit selalu je kering
dh mgelupas dh sikit
huhuh
dh xcantik dh
uhuhu..
hr tu shopping beli lotion body..





y warna kuning tu fik y bagi
dia xguna
dh nk hbs dah
heheh..
aku pon beli lh y baru..
y besar rm 8++ tapi y kecil rm 3++ je..
klu beli 2 y kecil baru rm6++ sama volume dgn y besar
mane lag untung
elok beli y kecil lh ekk
heheh

best nye gn lotion tbaru y aku beli tu
y warna pink tu
sbb ia ada sunscreen dan boleh bg kulit putih sikit
hehehhe
skrg azam nk kasi kulit bcahaya cikit..
kihkihkih
angan2 je..
klu main kt panas akan hitam gak nnti
wek :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...