Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Friday, January 14, 2011

Kami 2nd Giveaway


Syarat - syaratnya :

1. Terbuka kepada semua yang mempunyai blog .
2. Follow blog Kami in the house .
3. Add ' Kami in the house ' di bloglist anda .
4. Copy & paste gambar di atas dan letak di side bar anda dan link ke entry ini .
5. Buat satu entry " Kami 2nd Giveaway " .
6. Tinggalkan link anda di entry ini dan kalau boleh sertakan e-mail address supaya mudah dihubungi nanti .
Tarikh tutup GA ialah 23 Januari 2011 @ sehingga ke penyertaan ke 150 sahaja.


4 FM from Thailand menanti anda .
Pemenang dipilih randomly dengan cabutan bertuah .
 
dan aku bakal jd org last..betul ker??sbb time aku post aku nye link dh 150comment..
huhuhu..
sempat agi kot
try lah kwn2..

1 comment:

yantisa said...

Kami datang sini
Mekasih join
Good Luck dari kami

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...