Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Friday, January 21, 2011

memasak gn rice cooker.

pelik x tajuk tu
tapi benar2 kami buat
bdk asrama katakan
so akn guna cara survival
nak hidup kn lah pandai
hehehhe
kali nie kami masak tom yam kung
tomyam pedas y kaw kaw sampai tsedak
mmg kawkaw kami buat
hahhahah
nangis mata sbb tsedak kuah tomyam
tu baru betul tomyam kung
hehehheeh
anyway,
utk resepi nye
boleh didapati di laman sesawang dibawah

dari dapur fik & dee

dh tgk kan resepi n cara2 mmasak nye
so, ape lagi
selamat mencuba semua
hehehhe

~kredit to chef fik~

1 comment:

fiqkbe said...

kredit to chef dee jgk =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...