Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Wednesday, January 5, 2011

"GiveAway EdY : Awak Busuk!"

x pasal2 aku y busuk
hehe..
kn tag oleh fik
join GA nie:

 
kali nie en EDY buat GA busuk2 plak
hadiah kali nie perfume
so klu rasa2 diri tu busuk
bagus lah join GA nie

tapi aku selali je kn panggil busuk
sbb pakai perfume mahal
huhuhu..
enternity CK for women tu busuk ker??
dengki tul
tapi klu alang2 org nk bg,
kita terima je
kihkihkih

syarat telah diletakkan
pihak penganjur cakap syarat nyer kena tag sorang lelaki dan sorang lagi perempuan. 
so kali ni aku nak tag:
 
 
so hope korang pon menang gak ekk
hehehe..
untuk join sama, Click Here

9 comments:

fiqkbe said...

weyh naper tag fareez lg? kn dia yg tag aku? hee.. what goes around come around ea..

fareezyusoff said...

haha. dee, aku dah buat lahh. ;)

pan said...

lol..ak xde kwn lelaki le..huhu..xkan nk suruh hadi kot..nak mampus boleh le..nnti xpasal2 kn bg ceramah dr dia..xmau lah..

afzan said...

kalau tak busuk tak boleh join kan?

fareezyusoff said...

kenape hadi nak ceramah lak kalau tag? dee, ko dah bagi link entry ni ke kat Edy? macam takde je nama ko?

pan said...

oh yeke??hehhe..belum..fik tag ak..ak lupa nk tgk..hahhah..

pan said...

dear afzan,
ko busuk gak..dulu2..sebab tu kita kn mandi setiap hari..sbb kita busuk..kihkih

Unknown said...

Thanks sudi join giveaway ni..semoga ada tuah untuk menang miniature tu...good luck..:)

pan said...

terima kasih y sudi mdoakan kejayaan saya..i need you all luck..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...