Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Saturday, January 22, 2011

ada bayang itam kt luar

tension..
hehhe..
internet slow
huhuh..
nk update blog pon sangkut2
huhuuu

seram
smlm aku dapat ym kul2 pagi
masih ada insan y xtido ker
dia buzz aku
tanye aku tgh buat pe
OMG..
teringat cite2 seram
ada y pernah ym dgn kwn tapi 'benda' lain y pm
hahahha
ape lagi
aku terus off laptop
takut
download2 pagi le plak
hehhehe

ada movie tkini x kt wayang??
mau tenangkan jiwa nih
huhuu

semalam ptg di Fiestra kt parking lot FAB
huhuuhu
bkenan dgn satu selendang tu
tapi mcm mahal je
or harga dh standard
rm 15???
murah ker tu?
aku nak tapi fikir pakai ker
nnti mbazir plak
huhuhu
jiwa kacau ptg smlm
huhuhu :(

bgn pagi nie
mcm biasa
tido semula pas xde benda nk buat
tgk2 email, berita
pastu tido
bgn sbb bunyi burung kt luar tingkap
hehehhe
mau kejutkan aku bgn pagi
hehhehe
so sweet..

emmmm,
mcne nk dapat duit dgn senang dan banyak??
nk beli byk benda nie
huhuhu

kecewa diri ku
enth knp
jiwa kosong
balak xde dicc
hhuu
kpd siapa harus aku luahkan rasa sunyi
cewah..kahkahkah

~xoxo~

2 comments:

Chaoi said...

bayang hitam itu adalh bayanganmu sendiri,,keh keh

pan said...

tak..serious..takut..nie sbb duk tgk cite hantu je..huhuh..tapi seram sejuk gak ler..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...