Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Tuesday, January 11, 2011

Sihat Ceria GIVEAWAY!!!

HADIAH : Botol Air Herbalife (2 Liter)
bernilai RM 37.00 (include postage)
TARIKH TUTUP : 8 Januari 2011

teknik UNDIAN
menggunakan (random.org) untuk menentukan SEORANG pemenang bertuah!!

Kelebihan botol air HERBALIFE :
-Tahan suhu dari -20 celcius hingga 120 celcius
-mudah dibawa ke mana-mana
-ada straw yang tahan lasak (mudah utk minum)

MENARIK kan???

HANYA 4 LANGKAH MUDAH :
1) jadi follower di blog ini
http://idealweightforall.blogspot.com/
2) Letakkan link
http://idealweightforall.blogspot.com/ di blog list anda
3) Buat entry mengenai giveaway ini (promote la sikit ye..) dan letakkan juga banner di atas tu sekali.
4) Tinggalkan comment di
http://idealweightforall.blogspot.com/2010/12/sihat-ceria-giftaway.html mengenai LINK ENTRY anda dan ALAMAT EMAIL supaya mudah kami menyemaknya semula
.
.
.
SETERUSNYA...
soalan ini tidak wajib dijawab tetapi pihak kami akan menyediakan 10 HADIAH MISTERI kepada peserta yang terpilih!!!!

Jawab 2 soalan dibawah ini dan hantar ke emel kamilatun@gmail.com

A- Adakah anda berpuas hati dengan berat badan anda sekarang?

B- Pernahkah anda mendengar tentang produk Herbalife sebelum ini? Apakah pandangan anda tentang produk ini?
Apakah testimoni anda jika pernah makan produk Herbalife?

~ Welcome All to join this Giveaway!~


so ape lagi ditunggu
meh join ramai2
heheh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...