Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Sunday, January 2, 2011

miss she..

tiba2 rindu kt kucing kt umah plk..
huhu..
anak kucing y baru sgt mana dgn aku
ada 6 ekor semuanye
nie le mak kucing tu
nama nye 'UNING'



kucing nie sejarahnye ada org buang kt depan umah
adik aku , angah ambil mandi bg makan
pastu kitaorg g bandar 
sbb ape? dh lupa
bila pulang dr bandar tgh kucing tu meow meow depan pintu
nk makanan
perut dia tburai
adik aku nangis
terus call kwn2 dia tanye ada klinik haiwan x
ape lagi bw kucing tu g jahit perut
kasihan
dh perut tkeluar
mujur xmati
huhu..
kn gigit oleh kucing jantan y jahat
lepas pd tu, kitaorg pon jaga lah
ayah punye lah bising 
sbb umah jd busuk n ada bulu kucing
xelok utk kesihatan
bila adik aku merajuk, ayah kn mgalah
hehehhe

sampai skrg kucing nie dh 2 tahun dah..
dia kerek cikit
mcm sombong je bila dh tua
dulu meow2 manja
skrg org panggil buat dek je
hihhi

1 comment:

fiqkbe said...

perut terburai? seram nyer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...