Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Monday, January 3, 2011

Nuffnang Premiere Screening – FASTER

 
 
Kali nie nuffnang bg premiere screen 
tempat y sama
kt mid valley gak..
 
Date : 10 January 2011 (Monday)
Time : 9.00pm
Venue : GSC Mid Valley

berdasrkan sinopsis cite tu,
agak menrik
nie mesti tontong nie..

After 10 years in prison, Driver (Dwayne Johnson) has a singular focus – to avenge the murder of his brother during the botched bank robbery that led to his imprisonment.
Now a free man with a deadly to-do list in hand, he’s finally on his mission…but with two men on his trail – a veteran cop (Billy Bob Thornton) just days from retirement, and a young egocentric hitman (Oliver Jackson-Cohen) with a flair for the art of killing and newfound worthy opponent. The hunter is also the hunted. It’s a do or die race to the list’s finish as the mystery surrounding his brother’s murder deepens, and new details emerge along the way hinting that Driver’s list may be incomplete.


 klu sape2 nk hadiah tiket wayang percuma ke layar premiere cite nie,
boleh lah melayari Di Sini.
dulu aku dh dapat satu tiket..
mmg best..
korang cuba lah nasib
mane lah tau
rezeki
dapat tgk free
bersama blogger y lain
hehehe..
jom penuhkan panggung wayang
tgk cite Faster..
lakonan The Rock
'i can smell what the rock is cooking'
heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...