Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Wednesday, January 12, 2011

Nadya Bubble Give-Away !


INI ADALAH STICKY POST ! SILA SCROLL LAGI BAWAH UNTUK ENTRY TERBARU !

Syarat-syarat penyertaan :

- Warganegara Malaysia.
- Mesti ada acc blogger / wordpress, kalau tak ada sila sign up sekarang !
- Wajib follow blog Nayda Bubble. HAHA ! Kejam kejam :p
- Buat satu entry tentang giveaway ni. Sila sertakan banner giveaway.
- Tag 2 orang blogger perempuan dan 2 orang blogger lelaki.
- Sila tinggalkan link di entry ini.
Penyertaan yang tidak mengikut syarat-syarat yang ditetapkan diatas, serta-merta akan dibatalkan ! So beware :D Pemenang akan dipilih menggunakan random.org. Untuk melihat senarai peserta, click here.

Tarikh tutup penyertaan : 23 Januari 2011 (birthday Nadd :p) Akan dipercepatkan jika perlu !

Hadiah :

CKIN2U For Him (1)
CKIN2U For Her (1)

Jangan risau, hadiah diberikan untuk kategori lelaki dan perempuan. So, lelaki dapat, perempuan pun dapat ! Hadiah akan ditambah jika penyertaan menggalakkan ! :D Jom ramai-ramai join ! 
so,pan nk tag:
1. fik

note: fik ak doakan ko dapat perfume baru y ko nk sgt nie dan fareez, sila lah join mane lah tau ko dpt perfume nie..bukan ker ko mcari perfumr baru gak..nie GA bg free je..hadiah..~luv Olz~

alamak kn tag 2org lah.
nie group kedua:
3. ain
hehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...