Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Tuesday, January 11, 2011

sakinhani giveaway



syarat penyertaan mudah : 
# ada blog & malaysian
# follow blog sakinhani
# buat entry bertajuk 'sakinhani giveaway'
# copy banner dan tepek dlm entry & sidebar
# tag 3 blogger dan inform dorg
# tinggal komen kat entry ini sahaja :
id: (id bukan nama blog ya,id nama profil korg tw)
link entry:

# pemenang akan dipilih melalui random.org
# 3 blogger bertuah akan dipilih
tarikh tutup 15 jan 2011

so, disini saya tag kwn2 saya:
1. fik
2. farezz
3. ain

selamat berjaya

1 comment:

Sakinah said...

kin dah singgah! thnx join! gud luck!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...