Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Friday, January 14, 2011

MY FIRST GIVEAWAY :)




Syarat2 nye.  ;
  1. follow blog sha
  2. copy url gmba ats ni n taruk dkt blog korg.
  3. promote lahh giveaway ni kat blog korg. n bgtau lahh sbb korg ske buat felt craft ni. sje2 sha nk bce. huhu.
  4. then, tgglkn komen korg dkt post sha ni. Bg url blog korg ye :)
giveaway ni mule hari ni smpai lahhh 27/01/2011. klu lahh sha nk lanjutkan lg sha akn bgtau. :) ade 3 pemenang yg akn dipilih.
Hadiah pemenang pertama je sha akn bgtau :)
-          4 pcs felt size ¼ m (each pcs size 1/4 m)
-          5 m ribbon grosgrain (wrna random)
-          2 packet button 60 pcs
Kain felt tu 2 wrna adlh limited edition pnye wrna. Sha xjual ye. Sha buat simpanan sha. So spe yg dpt 1st prize mmg brtuah. 2 warna lagi korg blh pilih.
Hadiah kedua n ketiga, ble da umumkan pemenang bru sha bgtau.
ni 2 warna special tu. dlm gmba nmpk mcm ade sha jual knn. tp xde sbnrnye. special utk winner :) *warna yg bwh skali tu purple. sha ade jual
GOOD LUCK EVERYBODY! ;)
 
tu sume copy paste dari blog purple shades 
aku dh reti mejahit benda ni
dh cuba dh hari tu
tapi kali nie owner purple shades 
nk kasi hadiah limited edition nie
so join le..
heheheh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...