Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Tuesday, January 4, 2011

Shopping Online

Shop in Jipaban today!

Ever wonder how wonderful it is if you can just do your shopping whenever you can, and where ever you feel like it? You don't have to worry if there is a parking lot, or would the mall be too crowded? Good news for all of you shopaholics out there; 

you can now bookmark 
http://www.jipaban.com/
and start shopping, where it provides you a whole new online shopping experience, 
just a few clicks on your mouse 
and you are done, 
no lining up at the cashier, 
no difficulty in squeezing yourself in the crowd to grab your favourite last piece! 

In Jipaban, you will find almost everything you are looking for in this online shopping mall, 
one thing for sure is that, 
it will be so convenient that you will come back for more, 
so sign up as a shopper with Jipaban today 
and start shopping right away! 
Do share this with all your shopaholic friends, till then, enjoy shopping at Jipaban! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...