Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Sunday, October 4, 2009

puasa sudah..raya pon sudah..exam mode..

salam semue..dh lama ak xtulis blog..sejak puasa yang lalu..alhamdulillah ak tabah dlm mhadapi bulan puasa yang lepas..walaupon mcm2 dugaan dan bencana berlaku..sekurang2 nye ak bsyukur krn ak dberi peluang utk mnamatkan puasa sebulan itu..terasa sepi sgt..bln ramadhan sudah berlalu..terasa sekejap aje ak bdamping dgn bulan ramadhan..semoga ak masih sempat utk menikmati ramadhan pd tahun depan..insyaallah..

selamat hari raya aidilfitri..!!!!
sory le ak lambat nk wish.kt umah xde tenek..ada beli broadband pon sama gak ak xguna..xsempat nk online time raya..bkn busy layan tetamu yang datang tapi busy dgn nk habiskan kuih raya kt umah..sape lg yang nk makan klu x kitaorg adik beradik aje..hehehe..mujur kuih raya yang ak bawa pulang dh habis..paksa gak makan..xsangka semua org suka kuih raya yang ak beli tuh..angah lagi satu hal..dia ada beli almond london..tapi dia kedekut..mkn sorang je..xnk bg kt org lain..dia mmg gila almond london..hari tu ak ada call dia kt hostel dia, dia ckp duk mkn almond london yang kwn dia bawa..tolong habiskan..angah busy dgn kwn2 dia..asyid g beraya aje..sdgkan ak xtau nk beraya kt ne..huhuu..sedih x???heheh..

pas raya kena le pulang ke utm semula..aduh..xsuka arrr..tapi nie yang ak pilih..so ak kena lah study sungguh n berjaya..skrg hidup ak utk family ak plak..pe2 hal skrg ak kn berbalik ke tempat yang asal..its me..!!

klu korang nk tahu, ak skrg asyid xboleh tido mlm skrg. selalu tjaga malam kdg2 ak tido n tbagun sebelum jam loceng berbunyi..pastu mulalah ak xcukup tido..mcm ak ada mimpi buruk..ak takut nk cerita takut betul2 blaku nnti..yang pasti mimpi itu pasti akan berlaku cuma ak xsure bila..pasti akan berlaku..

3 hari yang lepas ada test ekonomi. pagi tu one full day ak xg kelas..bukan malas tapi xde mood nk g kls..hehehe..pas balik test ak terus muntah2..teruk sgt..smpaikan ak minum air masak pon kuar gak..ak paksa tido dgn perut yang pedih dan sakit kepala. esk hari plak ak masih muntah2. nasib baik xde lab hari jumaat tu. klu x pasti ak kn g pk utk minta surat cuti..hehe..dan semalam ak masih rasa kurang sihat.kuar dgn sikin tapi kepala asyid terasa nk pusing aje..kenapa dgn ak??? sbnrnye ak dh alami sakit nie sejak dari form4 lagi..selalu pening muntah2..kdg2 dalam seminggu wajib sekali or dua kali..teruk x ak..sejak kebelakangan nie, penyakit nie datang balik..masa ak dh xlama kot..(opst..!! celupar plak..hihii..sory..)

naik cuti raya dgn minggu yang amat busy dgn eximent yang melambak..huhuuu..banyk sgt..
eximent biometerial
eximant micro p (group)
eximent ekonomi (chapter 4,5,6)
eximent statistik
eximent pcom (4.11 in equation mode)

tgk!!!semua subjek ada eximent..xcukup kaki tangan rasa nye nk buat..huhuu..hari2 dgn buku aje..hari ni hari ahad..semalam ak tido aje..walaupon sbnrnye ak xleh tido..hehhe..xbuat pe2 pon..malas sgt..nk rehat puas2 sblm mula buat all eximent..nnti ak gila..hehehe...

boring ahhh...romate ak busy dgn aktiviti final year dia.maybe tu hukum karma..dulu pasti nie lah perasaan yang ama rasa bila time duk dgn ak dulu..hehehe..xde org nk bbual..masuk bilik xde org..xde pergerakan manusia..malam2 sorang2..sunyi tau..takut pon ada gak..hehehe...skrg bkn takut pd hantu tapi pada manusia..enth2 ada org nk ceroboh masuk..nk rogol ker..ak kan lawa..hehehe..perasan lah plak..hohoho..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...