Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Friday, October 9, 2009

keje lagi..

skrg ak kt kp..tido sini kot..xde mood nk balik bilik..romate xde..huhu..lepak dlm bilik yana..tgk movie.."cinta"..kisah 5 cerita cinta, yang penuh tsirat makna nye..antara cinta itu suci, dusta, atau hanye mainan dunia..tiada yang sempurna..tetapi satu aje yang perlu diingatkan bahawa setiap org berhak utk mrasa cinta walaupon sehina mane diri nye..cinta pd diri sendir..itu lah cinta yang abadi..

isteri bukan hak milik tapi anugerah..lelaki sering xreti nk hargai perempuan..mrk xpandang pgorbanan perempuan..mrk x hargai nye..bg mrk, perempuan hanye mainan sahaja.xlebih dari itu..cinta tbahagi kpd tiga. 1. cinta dari syaitan..lelaki dan puam bertemu.mrk bkawan..mrk buat maksiat.bila puam mgandung, lelaki tingglkan dia.. 2. cinta dari jin..lelaki dan puam bertemu.tapi puam xsuka pd lelaki itu.lelaki itu bomoh puam tu.dan mrk bkahwin.. 3. cinta dari ALLAH..dua insan bertemu, jatuh cinta..dgn ikhlas lelaki itu masuk meminang puam utk djadikan isteri..

ape yang ak nk buat?? eximent banyak nie..xtau nk buat yang mane satu dulu..yang ak tahu ak ada bnyk masa tapi xreti nk penuhi nye..tido mlm ak sering tjaga..ak mimpi sesuatu smlm..perkara yang xsepatutnye..ada insan yang tgh bsedih skrg..ak xtahu mcne nk kurang kesedihan dia..

ehhh..ape yang ak mrepek nie..kt atas tu dua versi ak tulis..ak break utk buat eximent..then ak smbung lagi..hehe..pening2..otak xbtl skrg..sejak last2 minit buat eximent..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...