Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Wednesday, October 21, 2009

demam final..

aduh..dh dkt nk final nih..ada lagi 2 mingu tapi ak dh mula demam..bgn pagi hidung dh kuar air, kepala dh pusing2..aduh penat nye demam..lemah satu tubuh..sakit tul..ptg hari yang sama ak kena hujan sikit sbb g hantar eximent yang ak ckp kt bwh tuh..ahhh..tension..skrg ak mderita sakit kepala..romate ak balik..huhu..ak kt kp nih..mceroboh bilik mmber..hhahhaha...semua barang ak dh angkut..dari tuala, berus gigi, ubat gigi, sabun, all lah..mmg berkampung lah ak kt bilk bdk tuh..tapi tuan bilik xde kt bilk..dia balik..so ak enjoy dlm blk dia..hahahha...jahat kan ak mceroboh bilik org..my feveret..hihi..

nk stdy pon susah..huhu..nasib baik final lama lagi tapi otak tgh kosong nih..huhu..

ak mula paper final pd 5hb 11 dgn subjek statistik..oh ye, nk tahu, gelak punye lah gelak kt org, rupanye ak pon kena gak..hahahha..nice to be pembantu lecturer..hahahha..ak dh guna rumus yang salah..n ada ke patut, 10 lebih besar dari 23???logik x??error mistike yang ak xtau mcne blh ak tfikir..hahahh...

then ada paper ape enth after tuh..aduh..ak busy skrg nih..byk lagi episod Heroes yang blm tgk..gila x??ak dgn romate ak mgila cite Heroes..nie salah skandel arrr..ak dh tjebak dgn Heroes..huhu..skrg tcari2 mcne nk ikuti ses.4...huhu..sbb skandel suka cite ttg Heroes..ak pon dh terikut2 dh..huhu..bad influnce arr..jng tiru mcm ak..dh dkt nk final nih..heheh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...