Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Thursday, October 22, 2009

huaw...maybank2u..

huhuhu..sedih nie..rindu kt kad bank ak..dh le ak lupa pasword maybank2u..kad bank xde dgn ak...mmg le xde duit dlm bank tapi ak rindu kt kad bank itu..enth2 ada org masukkan duit, org yang murah hati nk masukkan ker..mcne ak nk buat nih..dua2 ak lost..huhuuu...bila org tu nk bg nih..org dia nk buat harta dia plak ke??? ak dh le miskin, sampai hati dia nk kikis jumlah kad bank ak..huhuuu..ak ada bnyk kad bank.. bank bsn, cimb bank kad, bank islam kad, ic kad, kad matrik, lesen kete, kad pustaka, kad membership mcm2 kedai..huhuuu..i miss my maybank kad..dh le org yang pegang kad tu tahu all my pasword..bodoh nye ak bg tau pasword kt dia..skrg baru ak rasa susah..dulu ms bcinta, duit i duit u, skrg duit i u nk kebas ker??..ak doa byk2 agar xde org nk mskkan duit dlm bank itu, tp itu bank ak buat jahat..all duit sia2 or duit org bag kt ak, ak letak dlm bank itu..huhuuu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...