Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Wednesday, October 21, 2009

eximent kena buang???

bengang giler..sape yang punya pasal nih..hari tu ak dh hantar satu eximent le..pastu mmbr ak msj cakap kotak eximent kn buang..xker bengang..kn print balik eximent..tahu x ak penat n dh buang byk duit kt eximent yang mgarut tuh..huhuu..bila time nk hantar, kotak itu ada aje n eximent xde yang usik pon..sape yang ckp eximent kn buang..ahhhh...senagl..ak dh tertipu..ak dh buat keje sia2 lagi..pening2..sampai hati..huuu..tapi ak just hantar aje..lec pon satu hal, letak kotak kt luar, pasti makcik klener ckp tu kotak kertas nk buang..xpernh terurus..dh le kotak buruk..xsyak lagi lah..huuuu..mujur eximent ak xkn buang..sbb ada satu lagi keje yang kn hantr sekali..alah..semua org tahu lah..subjek ape lagi klu x ekonomi..btl x??..ak xsalah kan sape2 tapi thanks to kmw2 yang ambil berat sekurang2 nye ak xdpt markah kosong bg eximent tu..dh le ak buat eximent tu sorang2..hebat x ak??..heheheh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...