Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Wednesday, October 7, 2009

tido xlena..

entah ape yang melanda diri ak..sejak kebelakangan ini ak asyid termenung dan something yang mgagu fikiran ak..mcm ada sesuatu yang akan berlaku..sesuatu yang buruk pasti akan berlaku..ak xpasti ape..cuma skrg ak dgangu dlm mimpi, dgangu dgn hilang tumpuan utk hidup, mcm someone want me to do something..pelik tapi ak xsedap hati..
huhuuhuuuuu....

tido ak xteratur sejak kebelakangan ini..mlm2 ak tjaga dan susah nk tido balik..walaupon ak hanye sempat tlelap 2 jam tapi ak dh rasa fresh..mcm smlm ak tido jam 10 then tjaga balik jam 12..pastu ak smbung tido punye lah susah..tup tup ak tjaga jam 4 pagi..then kul 6 pagi ak tjaga lagi..ak rasa mcm nk gila..huhuuuu...time ak nk stdy pasti ada yang mgaggu..ak xdpt tumpu stdy ak..ak ada banyk keje yang kena buat tapi hati ak xmhala kearah sana..

ak jadi takut..ak takut if something happen..its real happen dan ak xsedar walaupon ak dh dpt sight..jiwa ak kembali kacau..serabut sgt..ak bukan nk rehat yang lebih tapi ak perlu cari ape yang diri ak nk sbnrnye..ak xpaham..huhuuuu...pasti sape2 yang baca blog kali ini fikir ak nuts..mmg ak gila skrg..ak lost my mind..jiwa xtenang..ada benda buruk yang akan berlaku..tapi ape???huhuuhuhuuuu...

aduh..mcne ak nk buat eximent n stdy for my final..stdy week dh dekat..ak kn stdy..bnyak kelas yang ak skip..byk benda yang kena keep up balik..tlalu banyk..ak kn tenang..tapi mcne nk tenang klu something mgagu ak..bkn mistik tapi sense humour..hati ak xsedap..gundah nie..tolong selamatkan org yang dmaksudkan..tolong jauhi kwn2 ak dari bencana YA ALLAH..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...