Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Tuesday, April 20, 2010

i always had this crush on u..


ape perasaan klu kita add dia as frenz dalam facebook tapi sekarang nih bila kita buka page dia, kita xboleh access profile dia dan terpapar kn add dia lagi..bukan ker dia dah lama as frenz dulu sebab  itu facebook utk bdk2 kelab tapi knp dia xde dalam list of frenz??? pelik kan..tapi itu kenyataannye
..


tambahan: tadi pas mandi baru je teringat pasal hutang orang. semalam mmber kelas aku g makan steamboat..iye ker mctu ejaan dia??..entah lah biarkan lah..dan tetiba aku teringat lah plak ada seekor mamat nie berhutang seafood nga aku..knp aku tulis mamat seekor sebab dia mmg ada ekor..hahahah..btl x dear???..tapi aku samar2 ape yang buat dia bhutang dgn aku..yang aku tau aku menang dan aku akan dibelanja makan seafood kt kampung nelayan setulang ekkk..dekat2 situ lah..bila dia nk byar hutang tu?? dan satu lagi, aku rasa dia dah ambil lebih dari cukup duit aku dulu..sbb beg duit aku adalah beg duit dia gak..hahahha..klu aku xbawa beg duit kan, aku suh dia tolong simpan kan duit spare dalam beg duit dia, nnti adalah dia cakap dia dah tgunakan duit tu..pe kes???..sedangkan dia bukan anak bapak aku or anak tiri belah mak aku..siot je..yang dia pandai sgt tu, time makan dia g bayar dulu. so aku xleh tau bayaran sebenar duit yang perlu aku bayar..yang aku tau, setiap minggu aku habis rm50 sedangkan klu aku sorang2 xmungkin boleh cecah belanja sebanyak tu..bodoh gak aku nih..huhu..siot je..ada gak time masuk kedai komputer, dua2 mmg gila gadget, ape lagi mcm2 benda nk beli. mouse yang dia gn sekarang tu datangnye dari duit aku sbb time nk beli dia cakap dia hutang dulu ekk..rm23 or 32??..entah dah lupa..bila mau bayar duit hutang tuh??...ape kes nie der, lu makan lebih dari sepatutnya..agak2 lu, lu ada keinginan nk bayar balik duit wa x??..iyelah sebab klu itu duit makan or duit minyak wa xkisah tapi yang lu cakap lu hutang tu, wajib bayar tau..n setakat duit makan tuh, bukan kah kita in relationship time tu, so wa xkisah sgt sbb wa yang bg..yang selebihnye tu mcne der???...hutang dikira hutang..bf x bf..bila nk bayar????....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...