Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Wednesday, April 14, 2010

6ixth Sense - Tak Bisa Memilihmu


lagu ini khas ditujukan kpd kekasih gelap ku, krn aku telah buat keputusan ingin memilih mu, maaf aku xbisa memilih awek ku krn aku telah hanyut mcintai kekasih gelap ku, aku mcintai nya..

Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya

Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu,Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu

seorang kekasih yang curang dalam percintaan

Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku….

dia sakiti hati awek dia demi perempuan lain

C/O
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…

seorng kekasih memohon maaf kpd awek dia krn telah mbuat hati nya sakit, dan dia telah hanyut mcintai puam lain, dia terpaksa tinggalkan awek dia sbb dia telah buat salah dgn mberi ruang dalm hatinye untuk puam lain
(terhanyut jiwa ini,terjatuh dihatinya)

kekasih itu telah tinggalkan awek dia demi puam lain. lagu ini khas utk awek dia. dia minta maaf krn dia bersalah mberi ruang dlm hati utk org lain. perasaan keliru antara awek dan kekasih gelap. dia terlalu mcintai kekasih gelap nya dan dia buat keputusan mahu tinggalkan awek dia. maaf krn aku tak bisa memilih awek ku..aku dah pilih teman or gadis idaman ku ini merangkap kekasih gelap ku dulu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...