Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Friday, February 4, 2011

menang GA first..

terima kasih kak lily from cookies raya 2 u
seronok sgt
nie pon tau dari fik
dh 16jam lepas akak post entry
huhuhu
aku duk umah xbuka laptop pon
tau2 jelah bila kt umah
baru nk buat keje
dh kn masak
makan tido masak makan lagi
huhuhu
dh bertambah gemuk dah
hehehhe
berbalik ke hadiah ga tu
ehhhh???
knp? korang xpercaya ekk..
ok ok
nie bukti nye

amacam..
percaya x??
kan betul..
wa xtipu olang tau..

xsangka dapat..
huhuhu
hadiah utama tuh
cet..syukur sgt2
terima kasih kt penaja dan bloh akak lily
sape2 kt luar sana y mau dapat hadiah mcni lagi
boleh le join ga y ada
terima kasih kak lily @ cookies raya 2 u

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...