Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Monday, February 14, 2011

melawat adik di melaka



pergi jalan2 ke kota A famosa melaka
barang murah2 kt sana
infrastructure kt sana mmg gempak
atur jalan raya tsusun dan sistematik
bangunan tumbuh mcm cendawan 
dh le lawa2 warna nye
hehehe
g melaka parade
jalan2 dan keluar ke a famosa
jalan kaki je
puas hati
emmm...
MITC famous tapi skrg musim xde pe2
so klu g pon tgk bangunan duk kt luar aje
huhuh
nk masuk planetarium melaka tapi mcm suram aje
takut2
ape agi..
balik umah pangsapuri then tido
kihkih
lain kali nk g agi
kali ni plan nk g waterworld melaka
hehehe..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...