Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Thursday, December 30, 2010

GIVEAWAY for balancing! balancing! balancing!



Crochet Coasters for Teapot and Mug

Ole2 dari Sarawak
(Alas meja 'Pua' , 'Anjat' manik , Uncang manik & Belt yang di perbuat dpd kayu)


Japanese Cotton Fat Quarters
(sorry quality gambar tak memuaskan : ( -ambil gambar waktu mlm)

  
(Made in Vietnam - Hand Embroidered - Silk Bag)

 
(Handicraft assoceries)
 
SALAM MAAL HIJRAH SEMUA. Sempena Maal Hijrah ni balancing! balancing! balancing! nak buat giveaway:

Syarat-syaratnya;
  • Senang aja, beri komen - kata nak ikut serta giveaway.
  • Terbuka untuk semua.
  • Sesiapa yang share news giveaway ni kat blog dia, akan dapat 2 undian - the more the merrier. (jgn lupa beritahu, takut nanti dpt satu undian aja)
Tarikh tutup 1hb Januari 2011.
 
Senang aje, just Click Here utk penyertaan..lagi ramai lagi meriah..hadiah nye import dari sarawak..best2..bila agi..dh kita xberpeluang nk g miri, so MJBannister pon nk kasi lg GA nie khas kt blogger y setia berblogger..kihkih..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...