Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Thursday, December 30, 2010

encik nuffnang

aku xpaham lah knp org lain suka ria dapat BE..ape tuh??
knp aku xdpt rasa dapar benda tu..
nk buat mcne ekk??
mcne nk minta tapi kebayakkan nye sume nuffnang yang bg..
kenapa?

aku ada lah tiru BE org lain..
contoh nye dia dapat iklan airasia..
so aku pon nk try lah..
mmber aku cakap kn buat entry pasal airasia..
aku dh buat tapi xdapat pe2 pon..
ke nie semua tipu..
or hanye dapat ke org2 tpilih aje..
xpon sama mcm lelaki tgk puam..
nk y lawa2 aje sedangkn diri tu xde lah hensem mane..
mctu ker??
ish!!!..

daripada duk pening pasal en nuffnang..
baik aku g makan..dapat kenyang..
maaflah en nuffnnang..
maybe aku y xbuat betul2..
enth lah..
sifat manusia..
jika org selalu bg hadiah or phargaan,
maka dia lebih sungguh utk bkerja..
malas ah ambil kisah pasal benda remeh temeh mcni..
buat sakit otak je..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...