Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Wednesday, November 24, 2010

show your love with Cornetto

satu lagi peraduan y mdapat sambutan hangat..

SHOW YOUR LOVE WITH CORNETTO

 i love ice cream cornetto..bila cornetto buat peraduan ini, sure aku xkan lepaskan peluang..
terpegun dgn hadiah nye..
tarikh tamat peraduan adalah 31 disember 2010..
sempat agi..
mula2 aku ingat peraduan nie kn ambil gmbr n send dgn penutup ais krim sbg bukti pbelian..
tapi..
sebenarnye ia just kumpul penutup ais krim je..
ooo...
salah ingatan..
tu utk peraduan coklat cadbury ahhh..
hehehe..
malu beb!!..

tapi xpe..
so far, aku dh ada berapa penutup ek??
agak2 boleh menang x??
emmmm...
klu buat cabutan btuah kan best..hehehe..
mane lah tau nasib..
send satu penutup dapat hadiah ptama..
gilours ahhh...
kihkihkih..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...