Bicara Hati

Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.. Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.. Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.. Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.. Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.. Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..

Friday, November 13, 2009

tamat jua final exam ak..

alhamdulillah..setelah bermingu2 perah otak, akhirnye tiba jua tarikh akhir exam final ak utk sem5..walaupon pelbagai masalahdan rintangan dihadapi sepanjang sem nie, tapi tetap tabah hadapinye..syukur pd tuhan krn mberi ak kekuatan yang utuh..

jiwa kacau..after final pcom..trsempak dgn skandal mmg satu situasi yang paling sedih dlm hidup..orang pernah ak sayang suatu ketika dulu skarg dh xblh ditegur atau senyum..huhuuu..terasa janggal tapi itu adalah kenyataan..ak paling xsuka bila terserempak dgn dia walaupon hati sentiasa berdoa agar ak selalu berjumpa dgn nya..jiwa kacau..segala memory lama menghantui diri..berat sungguh hati ini utk melupakan dia mahupon mbuang segala memory lama..itu sahaja harta yang paling istimewa dari dia utk ku..akan ak jaga dan kunci rapat dlm hati ni bersama nama nye kukuh terpahat..

p/s: kata2 mcm sengal aje kan..maaf sbb ayat xdisusun dgn btl..jiwa kacau..haha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...